Od sprawności chłodziarek zależy jakość działania wszystkich urządzeń sterujących i automatyki – dlatego tak ważny jest ich regularny przegląd. Firma Rittal przedstawia nową stronę serwisową: www.serwis.rittal.com.pl.

Nadal zdarza się, że przeglądy urządzeń chłodniczych są pomijane i traktowane z „przymrużeniem oka”. Jest to bardzo poważny błąd, szczególnie w przypadku chłodziarek! Dlaczego? „Obsługa serwisowa każdego urządzenia to nie tylko jego naprawa. Wystąpienie awarii chłodziarki jest sytuacją krytyczną i nieprzewidywalną, powodującą szereg kłopotliwych konsekwencji dla przedsiębiorstwa, szczególnie dotkliwych finansowo, gdy zostanie zatrzymana np. linia produkcyjna. Jednak zapominamy często, że regularne przeglądy konserwacyjne chłodziarek to przede wszystkim mniejsze koszty eksploatacji i oczywiście zmniejszenie prawdopodobieństwa awarii i co najważniejsze - zapewnienie ciągłości produkcji” - wyjaśnia Piotr Kopera, Service and ModCenter Manager z firmy Rittal. Warto pamiętać, że przeglądy powinny odbywać się cyklicznie, a nie tylko w sytuacji wystąpienia usterki. „Rittal zaleca wykonywanie co najmniej dwóch okresowych przeglądów chłodziarek w roku, przed i po sezonie letnim. Oferujemy usługi serwisowe w ramach umów oraz na żądanie klientów. Nasz zespół jest dostępny w całej Polsce, a w sytuacjach krytycznych reagujemy w czasie krótszym niż 24 godziny!” - dodaje Piotr Kopera. Bo Rittal to nie tylko systemy szaf sterowniczych do automatyki przemysłowej, ale też kompleksowe usługi posprzedażowe.

„Serwis Rittal to przede wszystkim zespół profesjonalistów - techników posiadających specjalistyczną wiedzę i doświadczenie wynikające z długoletniej praktyki. Ich kompetencje są regularnie uzupełniane poprzez cykliczne szkolenia serwisowe organizowane w naszej centrali” – mówi Piotr Kopera. Autoryzowany serwis Rittal wyróżnia się na tle innych podmiotów na rynku. „Jesteśmy upoważnieni i przeszkoleni przez producenta do wykonywania napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych. Zapewniamy przy tym szybki i bezproblemowy dostęp do oryginalnych części zamiennych, których wymiana jest zawsze objęta pełną gwarancją. Obecność naszych techników na terenie całego kraju zapewnia błyskawiczny czas reakcji w przypadku krytycznych awarii systemów chłodzenia, a ich wiedza i kompetencje pozwalają na serwisowanie także urządzeń innych producentów. W ten sposób zapewniamy maksymalną kompleksowość w zakresie świadczonych usług oraz serwisowanych urządzeń” – podsumowuje Piotr Kopera.

Dzięki nowej platformie internetowej firmy Rittal, zamówienie serwisu nigdy nie było prostsze! Wystarczy wejść na stronę www.serwis.rittal.com.pl i wysłać wypełniony formularz. A dodatkowo rejestrując na stronie Rittal chłodziarkę w ciągu trzech miesięcy od jej zakupu, można zyskać aż pół roku okresu gwarancyjnego więcej!


W związku z wejściem w dniu 25 maja 2018 roku nowych przepisów w zakresie ochrony danych osobowych (RODO), chcemy poinformować Cię o kilku ważnych kwestiach dotyczących bezpieczeństwa przetwarzania Twoich danych osobowych. Prosimy abyś zapoznał się z informacją na temat Administratora danych osobowych, celu i zakresu przetwarzania danych oraz poznał swoje uprawnienia. W tym celu przygotowaliśmy dla Ciebie szczegółową informację dotyczącą przetwarzania danych osobowych.
Wszelkie informacje znajdziesz tutaj.
Zachęcamy również do zapoznania się z naszą nową Polityką Prywatności.
W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu z naszym Inspektorem Ochrony Danych Osobowych pod adresem iodo@elamed.pl

Zamknij