Firma Iftest zastąpi istniejące rozwiązanie ERP systemem firmy IFS, który będzie obsługiwać jej zakłady w Szwajcarii i Słowacji.

Firma IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, poinformowała, że firma Iftest AG, wiodący projektant i producent medycznych i przemysłowych układów elektronicznych, zadecydowała o wdrożeniu systemu IFS Applications™ 9.

System IFS Applications będzie wspierać centralne procesy biznesowe firmy Iftest, zapewniając ciągły przepływ informacji oraz zwiększając przejrzystość i responsywność personelu. Rozwiązanie IFS zostanie wdrożone w całej firmie i obejmie planowanie materiałowe, logistykę, produkcję, sprzedaż, marketing, zarządzanie jakością i dokumentacją, księgowość oraz kadry.

System IFS Applications zastąpi przestarzały system firmy Iftest, który nie jest już w stanie spełnić bieżące wymagania. Firma Iftest planuje wdrożenie nowego rozwiązania zarówno w siedzibie w Wettingen w kantonie Argowia w Szwajcarii, jak również w zakładzie w miejscowości Jaklovce w Słowacji. Z wdrożonego rozwiązania będzie korzystać ponad 200 pracowników firmy Iftest.

- Szukaliśmy nowoczesnego rozwiązania ERP, które spełniałoby nasze specyficzne wymagania bez potrzeby wprowadzania dużych zmian. Takim właśnie rozwiązaniem okazał się system IFS Applications 9 — powiedział Christian Kupper, dyrektor zarządzający w firmie Iftest. - Oprócz wysokiego stopnia elastyczności i ergonomii oprogramowania aspektem kluczowym dla naszego zespołu była możliwość korzystania zawsze z najnowszej wersji produktu nadmiernego obciążenia działu IT pracy związanej z uciążliwymi aktualizacjami. Architektura systemu IFS Applications 9 umożliwia jego nieustanną aktualizację w sposób prosty i bezproblemowy.

- Firma IFS posiada ogromne doświadczenie branżowe i oferuje bardzo atrakcyjne rozwiązanie dla firm z sektora zaawansowanych technologii i elektroniki — powiedział Guido Zumstein, dyrektor zarządzający IFS w Szwajcarii. - Firma Iftest jest liderem w branży i fakt, że wybrała ona rozwiązanie IFS, napełnia nas dumą. Po raz kolejny nasze niesłabnące zaangażowanie w rozwój tego rynku i idące za tym duże inwestycje zaowocowały pozyskaniem znakomitego klienta.


W związku z wejściem w dniu 25 maja 2018 roku nowych przepisów w zakresie ochrony danych osobowych (RODO), chcemy poinformować Cię o kilku ważnych kwestiach dotyczących bezpieczeństwa przetwarzania Twoich danych osobowych. Prosimy abyś zapoznał się z informacją na temat Administratora danych osobowych, celu i zakresu przetwarzania danych oraz poznał swoje uprawnienia. W tym celu przygotowaliśmy dla Ciebie szczegółową informację dotyczącą przetwarzania danych osobowych.
Wszelkie informacje znajdziesz tutaj.
Zachęcamy również do zapoznania się z naszą nową Polityką Prywatności.
W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu z naszym Inspektorem Ochrony Danych Osobowych pod adresem iodo@elamed.pl

Zamknij