W dniach 26-30 stycznia 2016 roku w siedzibie firmy Deckel Maho w Pfronten odbyła się Wystawa Firmowa DMG MORI.

Nowy rok, nowe możliwości. Firma DGM MORI zaprezentowała w Pfronten swoje portfolio, w którym znalazły się nie tylko bestsellery, ale także sześć światowych premier. W tym roku powierzchnia wystawowa liczyła ponad 7400 m2. Wystawcy zaprezentowali na niej 90 modeli obrabiarek high-tech. Wydarzenie przyciągnęło do Pfronten wielu gości i klientów z całego świata.
DMG MORI po raz kolejny zaprezentowało innowacyjne urządzenia high-tech: CTX gamma 3000 TC 2. generacji z nowym wrzecionem tokarsko-frezarskim compactMASTER®, DMU 160 P duoBLOCK® 4. generacji, DMU 210 P 2. generacji, DMU 600 G linear, DIXI 125, ULTRASONIC 20 linear 2. generacji. Działanie każdego z tych urządzeń można było zobaczyć na żywo.

Na wystawie pojawiła się też gratka dla fanów motoryzacji. Zaprezentowano Porsche, które powstało dzięki współpracy niemieckiego przedsiębiorstwa produkującego samochody z firmą DMG MORI.

Goście i klienci mogli również zapoznać się z tajnikami cyfryzacji i korzyściami płynącymi z wprowadzonych przez DMG MORI innowacji. Przybliżono także, na czym polega rewolucja przemysłowa Industry 4.0, która zaczęła się kształtować już 20 lat temu. Oprócz tego zwiedzający mogli przekonać się, jak wygląda rozbudowane XXL-Center – najnowocześniejsze na świecie centrum produkcji obrabiarek wielkogabarytowych. W trakcie konferencji prasowej dr Rüdiger Kapitza oraz dr inż. Masahiko Mori przedstawili raport, w którym skomentowali to, co działo się w firmie w zeszłym roku. Omówili m.in. wyniki dotyczące produkcji i zapotrzebowania na produkowane maszyny.

To jednak nie wszystko. Przedstawiciele firmy wspomnieli także o nowych centrach technologicznych, które zostaną otwarte w tym roku w Moskwie i Korei Południowej. Planowana jest także rozbudowa fabryki w Narze. Masahiko Mori podkreślił jednak, że przy budowie nowej fabryki bierze się pod uwagę także dobro środowiska, czym uspokoił zagranicznych dziennikarzy poruszających te kwestie. Wszystko zmierza zatem ku dobremu. Firma rozrasta się, zdobywa nowych klientów. Oby udało jej się utrzymać tę tendencję. Miejmy nadzieję, że w przyszłym roku wyniki zaprezentowane podczas konferencji prasowej będą równie dobre jak tegoroczne.

Więcej informacji